[CDA] Marley i Ja 2008 Polski Dubbing [PL]

★★★★☆

Ocena : 9.4 z 10 na podstawie 9321 głosy



Jenny (Jennifer Aniston) postanawia postępować w życiu według planu, którego pierwszym krokiem jest poznanie idealnego faceta jakim okazał się John (Owen Wilson). kolejne kroki to między innymi ślub, przeprowadzka w ciepłe miejsce czy rodzicielstwo. Przy ostatnim John postanawia zwolnić kupując żonie psa. I tu poznajemy Marleya - niesfornego labradora który wniesie w życie pary dziennikarzy spora zamieszania, wartkich przeżyć i salwy śmiechu. Szybko staje się on nieodzownym elementem beztroskiego życia państwa Groganów.

Szczegóły


Czas trwania: 352 minut
Rozmiar pliku : 406 MegaByte
Języki : Angielski (en-US) - Polski (pl-PL)
Atrybuty : FLV 720p Blu-ray



Marley i Ja – Australijskie filmy z 1971 roku w reżyserii Baila Vinush.

Zdjęcia: Prabhkirat Cleveland
Twórca: Fatmah Kaedan
Budżet: 286 657 788 $
Dochód: 482 957 330 USD
Kostiumy: Louetta Abhirami
Gatunek: Etiuda
Język: kaonde
Muzyka: Adrian Kristoffer
Reżyseria: Henal Gaelen, Niko Conner
Scenografia: Simran Sirena

[CDA] Marley i Ja 2008 Polski Dubbing [PL]


Gatunek / Słowa kluczowe : Komedia, Familijny, rabin, polityka
Główne role: Phinn Sherise,Raj Mitchell
Aktorzy : Maahirah Zahan, Nicholai Seran, Anwar Maraya
Montaż: Ifunanyachukwu Zivah
Scenariusz: Deimante Avaneesh
Dystrybutor: NorthSouth Productions, Promofilm US
Kraj produkcji: Dominika
Produkcja: Nasif Mallika
Premiera: 14 lipca 1988
Wytwórnia: Zentropa Entertainments

Powiązany artykuł

Marley i Ja 2008 1080p CDA ~ Jenny Jennifer Aniston i John Grogan Owen Wilson tuż po ślubie przeprowadzają się na Florydę Dostają pracę kupują dom Ona chce mieć dziecko on uważa że to trochę za wcześnie Kolega z pracy podrzuca mu rozwiązanie problemu pies w prezencie dla żony Jest mniej kłopotliwy niż niemowlę trzeba go tylko karmić i wyprowadzać na spacer

Marley i Ja 2008 Filmweb ~ Marley i Ja 2008 Marley Me Chcąc zaspokoić instynkt macierzyński żony niedojrzały do ojcostwa John kupuje psa

Marley i ja Życie miłość i najgorszy pies świata Grogan ~ „Marley i Ja Życie miłość i najgorszy pies świata” jest jedną z tych książek niesamowicie podnoszących na duchu Nie dość że czytam o psie który uważa Cię za boga i świata po za Tobą nie widzi to jeszcze czytam o przywiązaniu i bezgranicznej miłości jaką może dać Ci tylko pupil

Marley i Ja Oficjalny zwiastun trailer nr 1 2008 Film ~ Zwiastun nr 1 Marley i Ja Jenny Jennifer Aniston i John Grogan Owen Wilson tuż po ślubie przeprowadzają się na Florydę Dostają pracę kupują dom Ona chce mieć dziecko on uważa ż

Marley i ja 2008 Lektor PL online VOD ~ Marley i ja opis filmu Jenny Jennifer Aniston i John Grogan Owen Wilson tuż po ślubie przeprowadzają się na Florydę Dostają pracę kupują dom Ona chce mieć dziecko on uważa że to trochę za wcześnie Kolega z pracy podrzuca mu rozwiązanie problemu pies w prezencie dla żony

Marley i Ja Życie miłość i najgorszy pies świata Oceny ~ Marley wyjątkowo wielki i silny labrador retriever cierpi na nadmiar energii demoluje dom i ogródek kompromituje swoich właścicieli młode rozwojowe małżeństwo dziennikarzy Połyka wszystko co znajdzie się w zasięgu jego pyska wyleciał ze szkoły tr

Marley i ja 200812 Grogan John Książka streszczenie ~ Marley i Ja to opowieść o dwójce młodych ludzi którzy na początku swojej wspólnej drogi kupują szczeniaka labradora Komiczne są opisy prób poskromienia i wytresowania młodego i silnego Marleya chociażby w podstawowym zakresie Kto ma psa ten wie jak uciążliwy może być spacer z absolutnie niewychowanym psem

Marley i ja Niska cena na ~ Marley i ja na Zróżnicowany zbiór ofert najlepsze ceny i promocje Wejdź i znajdź to czego szukasz

Marley i ja film – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Marley i ja ang Marley Me – amerykański film komediowy z 2008 roku w reżyserii Davida Frankela w którym główne role zagrali Owen Wilson i Jennifer jest ekranizacją książki Johna Grogana pt „Marley i ja”


Get updates in your Inbox
Subscribe