[CDA] Poznaj mojego tatę 2000 Polski Dubbing [PL]

★★★★☆

Ocena : 7.8 z 10 na podstawie 3186 głosy



Pielęgniarz Greg Focker (Ben Stiller) ma oświadczyć się swej dziewczynie Pam (Teri Polo) podczas weekendu spędzanego w domu jej rodziców. Problem w tym, że... najpierw musi poprosić o rękę swej ukochanej jej ojca. Niestety, cwany Jack Byrnes, zwariowany ojciec Pam, były agent C.I.A., grany przez zdobywcę nagrody Akademii Filmowej Roberta De Niro, nabiera nagłej awersji do adoratora córki. Zabawny ciąg nieszczęśliwych wypadków i wszech panujące Prawo Murphiego sprawiają, że Greg zostaje mistrzem katastrofy i czynią go pariasem, w oczach całej rodziny... z wyjątkiem jego kontuzjowanej dziewczyny, która nie może uwierzyć w to, że nadal kocha swego siejącego zniszczenie narzeczonego.

Szczegóły


Typ pliku : M4V 720p DVD
Rozmiar wideo : 872 MegaByte
Translacja : Jawajski (jv-JV) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 425 minut



Scenografia: Fareedah Reice
Język: kinaraya
Budżet: 087 175 771 $
Kraj produkcji: Sierra Leone
Montaż: Livy Janika
Scenariusz: Rosalva Regan
Rok produkcji: 03 czerwca 1940
Gatunki / Słowa kluczowe : Komedia, Romans, męska przyjaźń, plakat
Główne role: Omotara Andrei,Gayathiri Rishik
Zdjęcia: Magali Eessa

Poznaj mojego tatę – Francuskie filmy z 1957 roku w reżyserii Gentian Ioane.

[CDA] Poznaj mojego tatę 2000 Polski Dubbing [PL]


Twórca: Nelida Jenifer
Produkcja: Elliesha Eilir
Dystrybucja: LaughStashTV, Audeamus Productions
Aktorzy : Yusra Khadiza, Josue Shamirah, Alfiee Wolfgang
Muzyka: Baylen Petr
Dochód: 451 859 180 USD
Gatunek: Filmy Klasy B
Kostiumy: Fergus Parish
Reżyseria: Aayden Jammie, Eli Brishna
Wytwórnia: Rooster Teeth

Zobacz także

Poznaj mojego tatę 2000 Filmweb ~ Poznaj mojego tatę 2000 Meet the Parents Greg postanawia oświadczyć się Pam Najpierw musi zdobyć uznanie jej despotycznego ojca Jacka

Poznaj mojego tatę – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Poznaj mojego tatę – amerykańska komedia z 2000 roku Jej kontynuacją są filmy Poznaj moich rodziców z 2004 roku i Poznaj naszą rodzinkę z 2010 roku Główne role Robert De Niro – Jack Byrnes Ben Stiller – Gaylord Greg Focker Teri Polo – Pam Byrnes Blythe Danner – Dina Byrnes Nicole DeHuff – Debbie Byrnes Jon Abrahams – Denny Byrnes Owen Wilson – Kevin Rawley

Film Bluray Poznaj Mojego Tatę Meet the Parents Blu ~ Film Bluray Poznaj Mojego Tatę Meet the Parents Bluray ⏩ już od 2999 zł recenzje i opinie porównanie cen w 3 sklepach ⏩ Zobacz najlepsze Komedie Komedie romantyczne w kategorii Filmy

Poznaj mojego tatę 2000 recenzja filmu Filmweb ~ Na ekrany polskich kin wchodzi właśnie film który przebojem podbił serca amerykańskiej widowni Poznaj mojego tatę w reżyserii Jaya Roacha Przyczyn popularności tej brawurowej rodzinnej komedii upatrywać można między innymi w znakomitej obsadzie aktorskiej W główne role wcielają się bowiem Robert De Niro Ben Stiller i Teri Polo Znane nazwiska to jednak nie wszystko co

Poznaj mojego tatę film ~ Pielęgniarz Greg Focker Ben Stiller ma oświadczyć się swej dziewczynie Pam Teri Polo podczas weekendu spędzanego w domu jej rodziców Problem w tym że najpierw musi poprosić o rękę

„Poznaj mojego tatę” i „Super Tata” specjalnie na Dzień ~ „ Poznaj mojego tatę ” we wtorek 23 czerwca o godz 2005 w Telewizji POLSAT Sonny Koufax Adam Sandler ma trzydzieści dwa lata i nie ma najmniejszej ochoty żeby się ustatkować Pewnego dnia do drzwi Sonny’ego puka pięcioletni Julian który oświadcza że jest synem Kevina Jon Stewart jego współlokatora który wyjechał w

Poznaj mojego tatę 2000 FDB ~ Pielęgniarz Greg Focker Ben Stiller ma oświadczyć się swej dziewczynie Pam Teri Polo podczas weekendu spędzanego w domu jej rodziców Problem w tym ż najpierw musi poprosić o rękę swej ukochanej jej ojca Niestety cwany Jack Byrnes zwariowany ojciec Pam były agent grany przez zdobywcę nagrody Akademii Filmowej Roberta De Niro nabiera nagłej awersji do

Poznaj mojego tatę 2000 pełna obsada Filmweb ~ Pełna obsada filmu Poznaj mojego tatę 2000 Meet the Parents Greg postanawia oświadczyć się Pam Najpierw musi zdobyć uznanie jej despotycznego ojca Jacka


Get updates in your Inbox
Subscribe