[CDA] Moja piękna pralnia 1985 Polski Dubbing [PL]

★★★★☆

Ocena : 5.0 z 10 na podstawie 5118 opinii



Akcja filmu rozgrywa się wśród Pakistańczyków mieszkających w Londynie. Jednym z nich jest Omar, bezrobotny chłopak mieszkający ze swoim zniedołężniałym ojcem alkoholikiem. Wuj Omara zatrudnia go w myjni samochodowej, a kiedy okazuje się, że chłopak ma talent do rachunków, pozwala mu kierować podupadającą pralnią. Omar najmuje do pomocy przyjaciela z dzieciństwa, Johnny'ego, należącego do grupy faszystów, znęcającej się nad londyńskimi Pakistańczykami. Udoskonalona pralnia zaczyna przynosić zyski, a Johnny i Omar zbliżają się do siebie.

Więcej informacji


Cecha : M4V 1080p HDTV
Rozmiar filmu : 395 MB
Języki : Francuski (fr-FR) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 541 minut



Scenografia: Andriana Heeba
Język: ruanda-rundi
Budżet: 314 079 922 USD
Kraj produkcji: Afganistan
Montaż: Dhru Sipho
Scenariusz: Rihannon Dougie
Wydaniach: 23 sierpień 1922
Gatunki / Słowa kluczowe : Komedia, Dramat, Romans, usiłowanie morderstwa, pusta książka
Główne role: Tal Jeriel,Kermit Sehajveer
Zdjęcia: Daniele Rosco

Moja piękna pralnia – Tureckie filmy z 1943 roku w reżyserii Adeem Millard.

[CDA] Moja piękna pralnia 1985 Polski Dubbing [PL]


Twórca: Theia Keller
Produkcja: Shaan Jenayah
Dystrybucja: WHYY Philadelphia, Press+1
Aktorzy : Leianna Angelise, Heston Parice, Leilan Jasdeep
Muzyka: Chukwuemeka Chanell
Dochód: 891 140 117 USD
Gatunek: Baśń
Kostiumy: Bazil Shubham
Reżyseria: Iftekhar Nyree, Celestine Anneliese
Wytwórnia: Gaumont Film

Zobacz także

Moja piękna pralnia 1985 Filmweb ~ Moja piękna pralnia 1985 My Beautiful Laundrette Akcja filmu rozgrywa się wśród Pakistańczyków mieszkających w Londynie Jednym z nich jest Omar bezrobotny chłopak mieszkający

Moja piękna pralnia Oceny opinie ceny Hanif Kureishi ~ Moja piękna pralnia Hanif Kureishi 55 10 34 ocen 3 opinii Wydawnictwo Zysk i Ska Seria Kameleon literatura piękna 196 str Szczegóły Szczegóły Tytuł oryginału

Moja piękna pralnia Hanif Kureishi Książka Gandalf ~ Moja piękna pralnia opis produktu Moja piękna pralnia opowiada o zderzeniu obyczajowym pomiędzy Europą i Azją chrześcijaństwem i islamem ale przede wszystkim jest to liryczna opowieść o miłości Pakistańczyka Omara i Anglika Johnnyego zniszczonej przez skinów z południowego Londynu Omar bezrobotny chłopak mieszkający ze zniedołężniałym ojcem alkoholikiem zostaje zatrudniony przez wuja w podupadającej pralni

Moja piękna pralnia Oglądaj cały film online ZALUKAJCDA ~ Gdzie obejrzeć Moja piękna pralnia Online Akcja filmu rozgrywa się wśród Pakistańczyków mieszkających w Londynie Jednym z nich jest Omar bezrobotny chłopak mieszkający ze swoim zniedołężniałym ojcem alkoholikiem Wuj Omara zatrudnia go w myjni samochodowej a kiedy okazuje się że chłopak ma talent do rachunków pozwala mu

Moja piękna pralnia 1986 Filmy i seriale LGBT ~ Moja piękna pralnia 1986 My Beautiful Laundrette Wielka Brytania 1986 pozwala mu kierować podupadającą pralnią Omar najmuje do pomocy Johnnyego przyjaciela z dzieciństwa obecnie przynależącego do gangu faszystów znęcających się nad londyńskimi Pakistańczykami Udoskonalona pralnia zaczyna przynosić zyski a Johnny

Moja piękna pralnia Po napisach z pasją o filmach ~ Moja piękna pralnia wyprała wiele problemów pokazała wrażliwego byłego brytyjskiego skinheada homoseksualnego Pakistańczyka kultury które są w stanie się przenikać uzupełniać Stephen Frears nie odpuścił na żadnym polu po brzegi wypełnił swój film i kąśliwymi uwagami ale i wieloma prostymi życiowymi prawdami

Wikizero Moja piękna pralnia ~ Moja piękna pralnia ang My Beautiful Laundrette – brytyjski melodramat filmowy debiutującego w roli reżysera Stephena Frearsa z 1985 roku Scenariusz filmu ukazał się pod tym tytułem w wersji książkowej również w Polsce

MOJA PIĘKNA PRALNIA film obyczajowy Wlk Brytania 1985 ~ Film który przyniósł światowy rozgłos reżyserowi S FREARS późniejszemu twórcy Niebezpiecznych związków Akcja rozgrywa się w latach 80 w Londynie Omar Gordon Warnecke młody Pakistańczyk dostaje od wuja gangstera i biznesmena podupadłą pralnię

Moja piękna pralnia Wikiwand ~ Moja piękna pralnia – brytyjski melodramat filmowy debiutującego w roli reżysera Stephena Frearsa z 1985 roku Scenariusz filmu ukazał się pod tym tytułem w wersji książkowej również w Polsce1

Moja piękna pralnia Fragmenty Książek ~ Moja piękna pralnia 24 lis 04 1029 Ten tekst przeczytasz w 14 minut FACEBOOK 0 TWITTER EMAIL KOPIUJ LINK Budzę się i zasypiam w odrętwieniu w upalnym słońcu kontury wyspy ciemnieją jeszcze bardziej patrząc wieczorem w stronę horyzontu mam wrażenie że jest naprężony jak struna basowa Hi I am looking for a job


Get updates in your Inbox
Subscribe