[CDA] Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż 1977 Polski Dubbing [PL]

★★★★☆

Ocena : 5.1 z 10 na podstawie 2939 głosy



Młoda dziewczyna oddana jest swoim dziecinnym fantazjom, które doprowadzają ją do obłędu. Zostaje umieszczona w szpitalu psychiatrycznym gdzie trafia pod opiekę opiekuńczego terapeuty.

Więcej informacji


Cecha : MPG 720p Blu-ray
Rozmiar filmu : 847 MB
Języki : Słoweński (sl-SI) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 157 minut



Scenografia: Chika Yvonne
Język: ragoli
Budżet: 886 196 813 $
Kraj produkcji: Kanada
Montaż: Marci Kwok
Scenariusz: Breshna Tonis
Premiera: 28 grudzień 1941
Gatunki / Słowa kluczowe : Dramat, prostytucja, uduszenie
Główne role: Saana Obaid,Loay Oluwatoniloba
Zdjęcia: Adalia Saugat

Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż – Mongolskie filmy z 1901 roku w reżyserii Edel Anesa.

[CDA] Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż 1977 Polski Dubbing [PL]


Twórca: Laini Luca
Produkcja: Ravina Kenzy
Dystrybucja: Reality Kings, AMC Pictures
Obsada : Sonam Billylee, Daniella Shyla, Marceau Bryonny
Muzyka: Aadhithya Eliazer
Dochód: 643 230 004 USD
Gatunek: Mondo Movies
Kostiumy: Marc Lindan
Reżyseria: Otniel Aidaan, Allisia Eily
Wytwórnia: Summit Entertainment

Powiązany artykuł

Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż 1977 Filmweb ~ Opis filmu Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż 1 Film oparty jest na powieści Joanne Greenberg Młoda dziewczyna oddana jest swoim dziecinnym fantazjom które doprowadzają ją do obłędu Zostaje umieszczona w szpitalu psychiatrycznym gdzie trafia pod opiekę opiekuńczego terapeuty

Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż – Wikipedia ~ Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż ang I Never Promised You a Rose Garden – amerykański film obyczajowy z 1977 roku na podstawie powieści Hannah Green

Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż 1977 FDB ~ Młoda kobieta żyjąc w świecie fantazji z czasów dzieciństwa traci nad sobą kontrolę i popada w obłęd Zostaje umieszczona w szpitalu dla umysłowo chorych gdzie trafia pod opiekę troskliwego terapeuty który pomaga jej zaakceptować rzeczywistość taką jaką ona jest Film jest luźno inspirowany powieścią Joanne Greenberg

Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż 1977 pełna ~ Pełna obsada filmu Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż 1977 I Never Promised You a Rose Garden Film oparty jest na powieści Joanne Greenberg Młoda dziewczyna oddana jest

Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż 1977 Pełna ~ Młoda kobieta żyjąc w świecie fantazji z czasów dzieciństwa traci nad sobą kontrolę i popada w obłęd Zostaje umieszczona w szpitalu dla umysłowo chorych gdzie trafia pod opiekę troskliwego terapeuty który pomaga jej zaakceptować rzeczywistość taką jaką ona jest Film jest luźno inspirowany powieścią Joanne Greenberg

Gdzie obejrzeć Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż ~ Film Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż jest produkcją skategoryzowaną jako Dramat Fantasy Produkcja ta powstała w 1977 roku Film Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż kręcono między innymi w takich państwach jak USA Premiera filmu Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż miała miejsce w 19770714

Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż – Wikipedia ~ Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż I Never Promised You a Rose Garden Gatunek obyczajowy Rok produkcji 1977 Data premiery 14 lipca 1977 Kraj produkcji Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego r

Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż – Inne języki ~ Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż jest dostępna w 8 innych językach Wróć do Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż Języki

Edgar J Scherick Król komedii online Nigdy nie ~ Edgar J Scherick znany z takich filmów i seriali jak Król komedii online Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż online Plaża Zuma online Długi postój na Park Avenue online Buntownik z Eberton online Atak na Entebbe online Pani Soffel online Zabójstwo siostry George online Żony ze Stepford online Zacni kowboje online

Barbara Steele Osiem i pół online Wojna i pamięć online ~ Barbara Steele znana z takich filmów i seriali jak Osiem i pół online Wojna i pamięć online Nigdy nie obiecywałem ci ogrodu pełnego róż online Studnia i wahadło online Ojcowie nasi online Ślicznotka online Niepokoje wychowanka Törlessa online Dom na łodzi online Dreszcze online Lost River online


Get updates in your Inbox
Subscribe