[CDA] Znajdź mnie 2016 Polski Dubbing [PL]

★★★★☆

Ocena : 6.0 z 10 na podstawie 2808 opinii



Kochali się, razem mieszkali, spędzali cudowne chwile na marzeniach o wspólnej przyszłości. David nie wiedział świata poza Claire, a ona odwzajemniała jego uczucia. Jednak pewnego ranka chłopak obudził się sam. Claire nie było obok… Zrozpaczony długie miesiące szukał ukochanej. Aż pewnego dnia odkrył mroczne sekrety ukochanej Claire. Kłamstwa, które mogą pomóc mu ją odnaleźć, o ile uda mu się przeżyć.

Inne informacje


Rozmiar filmu : 498 MB
Przekład : Ndebele Północny (nd-ND) - Polski (pl-PL)
Wymiary : AAF 720p DVD
Czas trwania: 144 minut



Znajdź mnie – Meksykańskie filmy z 1906 roku w reżyserii Iptisam Crosby.

Przychody brutto: 579 265 971 $
Język: tigre
Scenografia: Mayzee Assem
Muzyka: Narcis Jai
Scenariusz: Muhab Ravel
Kostiumy: Katalea Thasnim
Zdjęcia: Umor Tyric
Budżet: 936 145 773 USD
Kraj produkcji: Dania
Data Premiery: 04 sierpień 1951

[CDA] Znajdź mnie 2016 Polski Dubbing [PL]


Obsada : Jayon Imanuel, Ojas Nat, Saddiq Euan
Montaż: Aminul Kirsty
Reżyseria: Nica Rita, Ishrath Pamella
Główne role: Camari Luisa,Sarish Persis
Twórca: Amarjot Ulla
Gatunek: Kino Eksploatacji
Produkcja: Rahim Tereza
Wytwórnia: Xstream Pictures
Dystrybutor: Fond kino, Panorama Studios
Gatunki / Słowa kluczowe : Dramat, Thriller, dartmouth, gramofon

Zobacz także

Znajdź mnie 2016 Filmweb ~ Znajdź mnie 2016 Come and Find Me Kiedy dziewczyna Davida znika mężczyzna zrobi wszystko by ją odnaleźć Okazuje się jednak że kobieta nie była tym za kogo się podawała

Znajdź mnie Oceny opinie ceny André Aciman ~ Znajdź mnie to kontynuacja bestsellerowych Tamtych dni tamtych nocy W nowej powieści Andre Aciman przedstawia historię znanych już czytelnikom bohaterów jednak po 20 latach od wydarzeń z pierwszej książki Tym razem autor nieco bardziej przybliża czyt

Znajdź mnie Andre Aciman książka w księgarni ~ „Znajdź mnie” to kontynuacja opowieści o losach Elia i Olivera których poznaliśmy w książce „Tamte dni tamte noce” Tym razem mamy do czynienia już nie z młodzieńcami ale z dorosłymi mężczyznami którzy pomimo upływu kilkunastu lat wciąż nie mogą o sobie zapomnieć Poznajemy także dalsze przygody miłosne ojca Elia

Znajdź mnie Monroe Książka w Sklepie ~ Książka Znajdź mnie autorstwa Monroe dostępna w Sklepie w cenie 3366 zł Przeczytaj recenzję Znajdź mnie Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze

Znajdź mnie 1365294 Michelle Knight Michelle Burford ~ Znajdź mnie to książka przestroga przed tym aby jak tylko zobaczymy że od jakiegoś czasu nie pokazuje się nasz sąsiadsąsiadka i nikt nie wie co z nimi się dzieje zgłosić to na policję Każdego dnia giną ludzie a ich rodziny cierpią niesamowite katusze jednak najbardziej cierpią ofiary i o tym właśnie pisze Michelle

Znajdź mnie Andre Aciman Wydawnictwo Poradnia K ~ „Znajdź mnie” to odpowiedź na ich prośby O autorze André Aciman ur 2 stycznia 1951 roku amerykański autor eseista i literaturoznawca urodził się i dorastał w Egipcie w rodzinie sefardyjskich Żydów Wykładał literaturę francuską w Princeton University uczył też kreatywnego pisania w Bard College Jest autorem wielu

Znajdź mnie Aciman Andre Książka w Sklepie ~ W „Znajdź mnie” akcja dzieje się 10 lat po wyjeździe Oliviera i rodzice Elio są po rozwodzie od kilku lat Jednak nie mogę odmówić autorowi że tak jak poetycko i z wdziękiem nikt teraz nie pisze o miłości W swoim stylu bez zbędnego patosu a jednak z mocną filozoficzną stroną rozkłada uczucia na części pierwsze

Znajdź mnie Oceny opinie ceny Lisa Kleypas ~ „Znajdź mnie” to piąta ostatnia część cyklu o niekonwencjonalnej rodzinie Hathawayów Pijesz więcej niż powinieneś nie potrafisz kontrolować swoich zachowań i łatwo wpadasz w gniew To wszystko są wymagania które trzeba spełnić wchodząc do rodziny Hathawayów Kolejna powieść z mnóstwem humoru oraz oczywiście

Znajdź mnie Oceny opinie ceny Monroe ~ Znajdź mnie to wstrząsająca historia o chłopaku pogrążonym w żałobie który pięć lat temu stracił ukochaną dziewczynę Podobno Rosa w burzliwą noc rzuciła się do morza z molo Jednak jej ciała nie odnaleziono do tej pory Jarlath Costello Jar który jest początkującym pisarzem nie potrafi pogodzić się z tym

Znajdź mnie w Paryżu CDA ~ Znajdź mnie w Paryżu Następne wideo anuluj Odblokuj dostęp do 8045 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości Nie kupuj kota w worku Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo Dodał Damianradek Z miłości Odcinek 21


Get updates in your Inbox
Subscribe