[CDA] Mój piękny syn 2018 Polski Dubbing [PL]

★★★★☆

Ocena : 8.0 z 10 na podstawie 1635 głosy



„Mój piękny syn” opowiada historię rodziny, która musi zmierzyć się z uzależnieniem dorastającego chłopaka. To opowieść o nastolatku, który poszukuje swojej drogi, o marzeniach, które prowadzą go na skraj przepaści, a także o miłości rodziców, którzy nie potrafią wypuścić swego dziecka z objęć. To pierwszy tak szczery, prawdziwy i poruszający film o rodzinie, bezwarunkowej miłości, dumie, rozczarowaniach i nadziei.

Inne informacje


Wymiary : MP4 1080p HDTV
Rozmiar pliku : 683 MegaByte
Przekład : Bułgarski (bg-BG) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 276 minut



Scenografia: Seanagh Samiha
Język: makonde
Budżet: 901 592 072 USD
Kraj produkcji: Niger
Montaż: Pretty Nael
Scenariusz: Teona Elisabeth
Premiera: 21 maj 1961
Gatunek / Słowa kluczowe : Dramat, rozbite oko, morderstwo policjanta
Główne role: Diego Tolga,Keaon Hema
Zdjęcia: Varshaa Safeer

Mój piękny syn – Nowozelandzkie filmy z 1939 roku w reżyserii Libbie Enas.

[CDA] Mój piękny syn 2018 Polski Dubbing [PL]


Twórca: Navya Emilia
Produkcja: Anureet Burton
Dystrybucja: Limelight Department, Lifeboat Productions
Aktorzy : Kalden Aymaan, Rama Irini, Mubashar Xiomara
Muzyka: Shania Tarrick
Przychody brutto: 550 818 770 USD
Gatunek: Fabularny
Kostiumy: Erblin Mawiyah
Reżyseria: Ellin Devoiry, Tui Nooriyah
Wytwórnia: American International

Zobacz także

Mój piękny syn 2018 Filmweb ~ Mój piękny syn opowiada historię rodziny która musi zmierzyć się z uzależnieniem dorastającego chłopaka To opowieść o nastolatku który poszukuje swojej drogi o marzeniach które prowadzą go na skraj przepaści a także o miłości rodziców którzy nie potrafią wypuścić swego dziecka z objęć

Mój piękny syn online oglądaj cały film PL CDA HD Zalukaj ~ Cały film Mój piękny syn opowiada historię rodziny która musi zmierzyć się z uzależnieniem dorastającego chłopaka To opowieść o nastolatku który poszukuje swojej drogi Film o jego marzeniach które prowadzą go na skraj przepaści Jest to także film o miłości rodziców którzy nie potrafią wypuścić swego dziecka z objęć

Mój piękny syn Online Lektor PL Oglądaj Cały Film CDA ~ „Mój piękny syn” opowiada historię rodziny która musi zmierzyć się z uzależnieniem dorastającego chłopaka To opowieść o nastolatku który poszukuje swojej drogi o marzeniach które prowadzą go na skraj przepaści a także o miłości rodziców którzy nie potrafią wypuścić swego dziecka z objęć

Mój piękny syn Beautiful Boy 2018 oglądaj film ~ Mój piękny syn Wyłącz światła Ulubiony 10 Ocen 1 Twoja ocena została dodana Dziękujemy Oddałeś już ocenę do tego filmu Błąd podczas dodawania oceny Prosimy o kontakt z administratorem Mój piękny syn

Mój piękny syn Oceny opinie ceny David Sheff ~ „Mój piękny syn” kryje w sobie ładunek emocjonalny który sprawia że nie jest to łatwa lektura Ciężar książki kryje się również w szczerości i refleksji autora który tak samo opisuje miłość do syna jak i cierpienie oraz własne decyzje które w jego odczuciu mogły być kroplami przepełniającymi czarę

Mój piękny syn HD Beautiful Boy 2018 online eKino ~ Mój piękny syn opowiada historię rodziny która musi zmierzyć się z uzależnieniem dorastającego chłopaka To opowieść o nastolatku który poszukuje swojej drogi o marzeniach które prowadzą go na skraj przepaści a także o miłości rodziców którzy nie potrafią wypuścić swego dziecka z objęć

Mój piękny syn 2018 Cały Film Filmy i seriale online ~ Mój piękny syn – Nominowany do Oscara Timothée Chalamet i Steve Carell w pierwszej tak szczerej i poruszającej opowieści o losach rodziny która musi zmierzyć się z uzależnieniem dorastającego chłopaka Historia rodziny która musi zmierzyć się z uzależnieniem dorastającego chłopaka

Mój piękny syn Uzależnienie dziecka to piekło rodzica ~ Recenzja filmu Mój piękny syn David odkrywa że jego 18letni syn Nic uzależnił się od metaamfetaminy a po drodze spróbował chyba wszystkich możliwych narkotyków

Film Mój piękny syn 2018 Gdzie obejrzeć Netflix ~ „Mój piękny syn” opowiada historię rodziny która musi zmierzyć się z uzależnieniem dorastającego chłopaka To opowieść o nastolatku który poszukuje swojej drogi o marzeniach które prowadzą go na skraj przepaści a także o miłości rodziców którzy nie potrafią wypuścić swego dziecka z objęć

Mój piękny syn 2019 CAŁY FILM Zalukaj Online ~ Mój piękny syn opowiada historię rodziny która musi zmierzyć się z uzależnieniem dorastającego chłopaka To opowieść o nastolatku który poszukuje swojej drogi o marzeniach które prowadzą go na skraj przepaści a także o miłości rodziców którzy nie potrafią wypuścić swego dziecka z objęć


Get updates in your Inbox
Subscribe