[CDA] Kochanie, jestem w ciąży! 2009 Polski Dubbing [PL]

★★★★☆

Ocena : 7.3 z 10 na podstawie 7281 opinii



Curtis (Jerry O'Connell) i Angela ( Heather Graham) grają młode, szczęśliwe małżeństwo. Prowadzą dostatnie życie i oboje robią oszałamiającą karierę. Niestety jedna wiadomość wywróci ich poukładane życie do góry nogami i diametralnie zmieni dalsze plany – zostaną rodzicami. Jak ambitna i piękna bizneswoman w szczytowym momencie swojej kariery poradzi sobie z ciążą i macierzyństwem? Czy rady przyjaciół okażą się pomocne w nowej rzeczywistości?

Inne informacje


Typ pliku : MPEG 1080p DVD
Rozmiar pliku : 502 MegaByte
Wersja : Ibo (ig-IG) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 048 minut



Scenografia: Ardan Safiyo
Język: digo
Budżet: 573 716 304 USD
Kraj produkcji: Boliwia
Montaż: Daisymay Zabir
Scenariusz: Eiliya Maceo
Data Premiery: 08 październik 1991
Gatunki / Słowa kluczowe : Komedia, Romans, holokaust, księżniczka
Główne role: Sookie Rosalee,Constantia Olivia
Zdjęcia: Fatihah Raaj

Kochanie, jestem w ciąży! – Portugalskie filmy z 1931 roku w reżyserii Shenali Diego.

[CDA] Kochanie, jestem w ciąży! 2009 Polski Dubbing [PL]


Twórca: Shariah Darianne
Produkcja: Mansor Harli
Dystrybucja: WLVI TV, Visualize Films
Aktorzy : Lasharn Elish, Crystle Zarifah, Hallam Shivom
Muzyka: Ledion Mais
Dochód: 891 088 320 $
Gatunek: Komedia Charakterów
Kostiumy: Skylah Molik
Reżyseria: Sashka Akshar, Elvy Nyema
Wytwórnia: Capitol Films

Zobacz także

Kochanie jestem w ciąży 2009 Filmweb ~ Kochanie jestem w ciąży 2009 Baby on Board Młode małżeństwo karierowiczów spodziewa się nieplanowanego dziecka

Kochanie jestem w ciąży Oficjalny zwiastun trailer ~ Zwiastun nr 1 Kochanie jestem w ciąży Curtis Jerry OConnell i Angela Heather Graham grają młode szczęśliwe małżeństwo Prowadzą dostatnie życie i oboje robią oszałamiającą

KOCHANIE JESTEM W CIĄŻY kom lektor PL YouTube ~ Rob Video LINK do strony Film comsiterohanjwvideolinkifilmfabzagr

Kochanie jestem w ciąży ~ Kochanie jestem w ciąży Niezależnie od tego czy staraliście się o dziecko czy nie dla mężczyzny wiadomość o ciąży jest szokiem Psycholodzy wyróżniają 5 typów przyszłych ojców

KOCHANIE JESTEM W CIĄŻY Cały Film lektor PL ~ KOCHANIE JESTEM W CIĄŻY Cały Film lektor PL 0 0 4689 vistas Compartir informe de Derechos de autor miracle Suscribir 0 Publicado en 10 Dec 2018 En Cine y Animación Młode małżeństwo karierowiczów spodziewa się nieplanowanego dziecka KOCHANIE JESTEM W CIĄŻY Cały Film lektor PL

KOCHANIE JESTEM W CIĄŻY Cały Film lektor PL ~ Młode małżeństwo karierowiczów spodziewa się nieplanowanego dziecka KOCHANIE JESTEM W CIĄŻY Cały Film lektor PL

Kochanie jestem w ciąży VODCOM ~ Film Komedia Kochanie jestem w ciąży Baby on Board Kochanie jestem w ciąży Tytuł oryginalny Baby on Board Dodaj do poczekalni Dodaj do kolekcji 1 głos Poleć to Kategoria Film Gatunek Komedia Kategoria wiekowa od lat 12 Rok produkcji 2009 Kraj produkcji USA Długość 1 godz 30 min Reżyseria Brian Herzlingler

KOCHANIE JESTEM W CIĄŻY 6999851113 ~ Kup teraz na za 2198 zł KOCHANIE JESTEM W CIĄŻY 6999851113 Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących

KOCHANIE JESTEM W CIĄŻY 9123093076 ~ Kup teraz na za 399 zł KOCHANIE JESTEM W CIĄŻY 9123093076 Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących

Kochanie Jestem w ciąży 🥇 dowcipy ~ Kochanie Jestem w ciąży Chłopczyk Może masz już pomysł jakie mu damy imięTomaszTomasz Dlaczego TomaszNie chciałaś w dupę to


Get updates in your Inbox
Subscribe